Friday 12 November 2021

soun o sleat














storm ower the Soun o Sleat
brisked the cauld sea till sky was aathin
an the braes abeen Drochaid a’ Mhuillin
spied grey hail on the win like blin drift blawin

it wis then I min’t on
the doul road ower Doire na h-Achlais
wi a cairn o cloud afore the weet cam in
aa the passin signs couped like wathert birks

an I min’t on days learnin the Heilan leid
wi auld Michael jist past eichty an ettlin yet
an I min’t he’s awa fae’s noo an oot o sicht

amang the verra mists an smirrs
that hap thon far-aff shore
on sic a day as this
© BH, 2021

Nice image of the sound from Duncan Chisholm on FB. Thought I'd write something on it. As I'd done before with Duncan's occasional images when he's not playing the fiddle.

Unexpectedly, I remembered a time at Sabhal Mor Ostaig on a beginners' Gaelic course with my old friend, Michael. He's gone now but the fleeting memory was what wrote itself into the text-box on my Photoshop image.

It came in Scots for no reason except that I felt that and the Gaelic should sit on a page together.

No comments: